6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با بغل دستیم حرف میزنم
من اصلا بغل دستی ندارم کل کلاس ازم مت.نف..رن بخاطر همین تایپم
INTP ام کاملا حق بوددد :)
بدون حتی یک دوست !:
+++++++
شاید بخاطر اینه ک ماintp ب مردم عادت نداریم نمیتونیم خیلی خوب دوست پیدا کنیم؟
آرع :)
و همش دعوا پیش میاد
Xnfp ام و هردوی درست بود..!
:]✨️
^_^
نمیشه این چیزا رو از روی آم بی تی ای گفت،مثلا برای من نسبت به خود خودمو و هیچ ربطی به تایپ شخصیتم نداره:)
موافقم؛این چیزا بیشتر برا سر گرمیه و خب خیلی جدی نیست صرفا جهت گذروندن وقت:]
با بغل دستیم حرف میزنم
زیباست:]✨️
با بقل دتسیم حرف میزنم؟ ولی من که تنها میشینم کنار دفترم نقاشی میکشم!
شاید بر خیلیا دقیق نباشه ب هرحال تایپ شخصیتی فقط یچیز کلیه و نباید خیلی این چیزا جدی گرف میدونی؟..
میرم تو افکار خودم😶
درسته ولی من سر کلاس معمولا نقاشی میکشم😂💔
یا میخابم😂💔
من معمولا میخوابم :)))
ISTP
:]✨️
Intj ام
[:✨️
همشونم
ولی این تست قبلا ساخته شده بود
من تازه عضو شدم پس قطعا همه تستارا ندیدم؛